Lansat în vara anului 2017 „UNITED. DELIVERED” este o campanie globală de fotbal lansată de DHL, sponsorul oficial în materie de logistică a celor de la Manchester United, în încercarea de a aduce Old Trafford pe orice teren de fotbal din cartiere.

Mai exact, DHL reușește să creeze o legătură și mai puternică între club și suporter, iar cel din urmă să facă un lucru pe care orice fan al unei echipe de fotbal și-l dorește: să joace în tricoul favorit.

Inițial, a pornit cu ideea de a oferi șansa milioanelor de fani din întreaga lume să câștige o livrare specială în ziua lansării noului echipament al echipei. Fiecare livrare conținea un tricou personalizat și o prezentare exclusivă de tip realitate virtuală. Campania a continuat cu Turul Global de Fotbal, în care mingea oficială de joc a fost oferită și utilizată în 72 de meciuri organizate de suporteri din 57 de țări diferite. Peste 1500 de fani au luat parte la experiență, iar la final, două echipe norocoase au asistat la un meci de Premier League al celor de la United, dar și la o sesiune de antrenamente la baza Aon Training Complex din Carrington.

Premiul cel mare este, inevitabil, ca echipele câștigătoare să joace pe Teatrul Viselor, acolo de unde pornește totul, pentru o experiență de neuitat.

Plimbarea mingii de joc pleacă întotdeauna de pe Old Trafford, în sezonul 2017/2018 ajungând la borna de 351.000 km în jurul lumii. Sezonul acesta, competiția începută în august 2018 a ajuns și în România, la București, unde fanii diavolilor au jucat un meci demonstrativ și au făcut parte din acest gigantic Tur.

Astfel, pe data de 17 martie 2019, de la ora 20.00, la baza Chelsea Sport Club București, a avut loc desfășurarea de forțe între Echipa Galbenă și Echipa Roșie, toți participanții fiind adunați de o singură pasiune: Manchester United!

Pachetul celor de la DHL cuprinde un steag al țării, o minge de joc inscripționată cu emblema clubului și maieuri cu ajutorul cărora se formează cele 2 echipe. Pe lângă acestea, în cazul în care este nevoie, se aduce echipament de organizare al terenului (conuri, porți), dar și câteva surprize.

S-a jucat intens preț de 2 ore, timp în care au fost meciuri bune, pline de spiritul diavolului roșu, dar în care fairplay-ul a fost la el acasă.

Reprezentanții DHL au fotografiat, au filmat scenele de joc și probabil urmează urcarea acestora pe site-ul oficial, împreună cu alte imagini și clipuri din toată lumea. În total, peste 173.745 km au fost parcurși de această minge, adunând 54 de meciuri din 47 de țări în sezonul 2018/2019. Mai mult de 560 de persoane au luat parte la acest proiect, pentru împărtășirea unor momente speciale și a unei iubiri față de cel mai mare club al Angliei.

Ce a însemnat acest meci pentru fanii Manchester United din România? O foarte interesantă experiență și un bun antrenament pentru Fans Cup 2019, turneul fan-cluburilor din România, aflat la a 3-a ediție. Cu siguranță există deja o mare dorință de a cuceri trofeul și de a-l menține în Albion, întrucât primele 2 câștigătoare au fost Liverpool, respectiv Arsenal. Sperăm că anul acesta e anul diavolilor și antrenamentul practicat va fi factorul care să facă diferența.


Comunitatea Romanian Red Devils este încă una destul de tânără, în formare, care are nevoie de mult suport și sprijin din partea tuturor membrilor, în vederea ridicării acestui grup la nivelul unui fan-club național și bineînțeles, oficial!

Astfel, invităm toți fanii diavolilor pe 18 mai, la Complexul Studențesc Tei, pentru a ne susține la un eveniment care reprezintă o mare posibilitate de afirmare, de apropiere și de sărbătorire a fenomenului care se numește fotbal!